top of page
Розробка Прототипу для створення мобільного додатку з детальною аналітикою.

Компанія BA Geo вже понад 3 роки працює в сфері створення Прототипів для мобільних додатків. 

Ми вважаємо, що виготовлення Прототипу є одним з самих важливих етапів в розробці мобільних додатків так-як крім стадії дизайну та UI/UX це потребує глибинного аналізу бізнес-цілей компанії, її маркетингової стратегії , поведінки та потреб цільової аудиторії та багато іншого, щоб мобільний додаток став корисним для клієнтів і генерував прибуток.

prot4.png

Крім того, наявність Прототипу значно прискорює та здешевлює процес розробки, дозволяючи розробникам та дизайнерам працювати з вже визначеними концепціями та підготовленими елементами.

“З прототипом мобільний додаток виробляється швидче та значно дешевше”

Також важливо що прототипування допомагає забезпечити ранній зворотний зв'язок від користувачів та зацікавлених стейкхолдерів  ще на етапі тестування, що дозволяє уникнути непорозумінь та невірного розуміння вимог при користуванні мобільним додатком .

Основні етапи створення прототипу

  • Аналіз та визначення вимог:

Визначення цілей та функціональності додатка;

Вивчення цільової аудиторії та їх потреб;

Аналіз конкурентів та схожих додатків;

Написання User Stories для опису функцій додатку;

Функціональний аналіз та їх описання;

prot1.png

Проектування:

  • Розробка архітектури додатка.

  • Визначення функціональних модулів.

  • Створення User Flow

  • Створення макетів інтерфейсу користувача (Wireframes);

UI Design:​

  • Створення візуальної концепції мобільного додатку;

  • Створення дизайну;

  • Створення бібліотеки компонентів;

  • Анімація;

  • Інтерактивний Прототип;

prot5.png

Прототип це аналітична робота, а не просто красивий дизайн

BA Geo це команда бізнес-аналітиків та UA/UX дизайнерів що дозволяє проаналізувати всі сторони бізнеса замовника включаючи маркетинг та цільову аудиторію, професійно зібрати вимоги у стейкхолдерів, детально їх описати і вже після цього створювати макети поведінки клієнтів при коритуванні додатком та робити макет прототипу.

Мета – це отримання документації Прототипу , по якому будь-яка компанія-розробник могла робити кодування вже заготовлених та описаних функцій, задокументовани[ у вигляді який зрозумілий IT-розробникам.

Початок роботи створення прототипу це як і повинно бути – розуміння цілей цього проекту та його опис. 

prot3.png

Ось кілька ключових питань в  інтерв’ю з замовником, на які нам треба отримати максимально відкриті відповіді щоб з'ясувати його потреби, очікування та вимоги до проекту.

  • Яка головна мета вашого додатку? Які проблеми він має вирішити?

  • Хто є вашою цільовою аудиторією? Які її характеристики?

  • Які конкретні функції ви хочете бачити в додатку?

  • Які можливості вам важливі, а які можуть бути внесені в майбутніх оновленнях?

  • Як ви бачите дизайн свого додатку? Чи є у вас які-небудь конкретні вимоги до дизайну?

  • Як ви хочете, щоб користувачі взаємодіяли з вашим додатком?

  • Для яких платформ (iOS, Android) ви плануєте розробляти додаток?

  • Яка сумісність з різними пристроями вам необхідна?

  • Які вимоги до безпеки та захисту конфіденційності ви маєте?

  • Чи потрібна автентифікація користувачів і як ви хочете її реалізувати?

  • Як ви будете вимірювати успіх додатку? Які ключові показники ви хочете враховувати?

  • Чи є у вас плани щодо майбутніх оновлень та розширень?

Та багато інших питань.

Такі інтерв’ю проводяться з усіма основними стейкхолдерами проекту. 

Аналіз цільової аудиторії при створенню прототипу

prot8.png

Обов’язково важливим етапом створення мобільного додатку є проведення аналізу цільової аудиторії .

Цей аналіз допомагає зрозуміти як найкраще задовільнити їх потреби за допомогою функцій мобільного додатку. Ось кілька пунктів, які зазвичай включаються в аналіз цільової аудиторії:

  • Які вікові категорії входять в цільову цільову аудиторію?

  • Чи є різниця в інтересах чоловіків і жінок?

  • Де фізично знаходяться ваші користувачі?

  • Чи є різниця між географічними областями?

  • Який рівень освіти мають ваші користувачі?

  • Які економічні можливості у вашої цільової аудиторії?

  • Які пристрої та операційні системи вони використовують (Android, iOS)?

  •  Які основні проблеми чи потреби мають користувачі з цільової аудиторії?

  • Які додаткові функції чи можливості можуть зацікавити вашу аудиторію?

  • Як часто вони використовують схожі додатки?

  • Які покупки/послуги вони можуть здійснювати через додаток?

  • Які цінності та інтереси визначають стиль життя вашої аудиторії?

  • Як вони відносяться до нових технологій та інновацій?

  • Які додатки конкурентів користується ваша аудиторія?

  • Що користувачам подобається чи не подобається в інших додатках?

Аналіз цих аспектів дозволяє створити більш точний образ ідеального користувача додатку та адаптувати функціонал та дизайн додатку відповідно до їхніх потреб і очікувань.

User Stories для описання всіх функцій додатку

User Stories для розробки мобільного додатку це основне завдання бізнес-аналітика щоб описати  всі функції які повинен включати мобільний додаток щоб задовільнити вимоги, потреби та очікування стейкхолдерів та цільової аудиторії

Зазвичай вони подаються в форматі : 

"Як [тип користувача], я хочу [дія], щоб [ціль]".

Приклади для декількох видів додатків : 

Користувач-Покупець:

Як покупець, я хочу мати можливість додавати товари у кошик, щоб зручно вибрати і купити їх разом.

Як покупець, я хочу отримувати сповіщення про знижки та акції, щоб вигідно купувати товари.

Користувач-Мандрівник:

Як мандрівник, я хочу мати можливість переглядати карту та отримувати інформацію про популярні місця в радіусі 5 км від мене.

Як мандрівник, я хочу бачити рекомендації місць для відвідування, враховуючи мої попередні вподобання.

Користувач-Спортсмен:

Як спортсмен, я хочу вести щоденник тренувань, щоб відстежувати свій прогрес.

Як спортсмен, я хочу отримувати нагадування про тренування та плани на наступний тиждень.

Після опису цих функцій вони ляжуть в основу органів навігації, та екранів мобільного додатку .

Але перед тим як робити екрани, потрібно чітко прописати поведінку користувача за допомогою User Flow (потік користувача).

USER FLOW як сценарій поведінки користувача. 

Це послідовність дій та переходів, яку користувач виконує при взаємодії з додатком для досягнення певної мети чи виконання конкретного завдання. 

Оптимальний та зручний User Flow допомагає користувачам легко орієнтуватися в додатку та досягати своїх цілей.

Нижче подано деякі кроки для створення User Flow для мобільного додатку:

  • Визначте, що конкретно ви хочете досягти через додаток.

  • Опишіть основні характеристики вашого цільового користувача.

  • Розгляньте різні сценарії взаємодії користувача з додатком.

  • Визначте ключові функції та завдання, які користувач може виконати.

  • Створіть карту потоку, на якій відображено всі можливі переходи між екранами додатка.

  • Визначте основні екрани та їхні взаємодії;

  • Для кожного екрану визначте конкретне завдання чи інформацію, яку користувач може отримати або ввести ; 

  • Зробіть екрани логічними та послідовними для спрощення навігації;

  • Розгляньте, як користувач буде переходити між екранами та яка буде логіка навігації.

  • Визначте, як користувач потрапляє в додаток (точки входу) та як виходить (точки вихіду).

  • Забезпечте зручний вихід для користувачів;

  • Забезпечте логічні шляхи виходу з помилкових ситуацій;

  • Протестуйте створений User Flow на реальних користувачах або проведіть тестування юзабіліті.

Це може відображатись в різних варіантах. Самим розповсюджений з них є такий : 

UI/UX дизайн мобільного додатку

UI/UX дизайн мобільного додатку повинен бути таким, щоб забезпечити користувачам приємний, ефективний та інтуїтивний досвід взаємодії з продуктом. Це включає в себе розробку естетичного інтерфейсу, який легко розуміти та простий у використанні (UI), а також створення приємного та позитивного користувацького досвіду (UX). 

Ось кілька основних принципів, які варто враховувати при розробці UI/UX дизайну:

  • Робіть додаток якомога простішим та зрозумілим для широкого кола користувачів.

  • Мінімізуйте кількість кроків для виконання основних завдань.

  • Створюйте інтуїтивні елементи управління, які користувачі можуть легко розуміти та використовувати.

  • Доцільно розташовуйте функції та елементи для логічної взаємодії.

  • Надавайте користувачеві чіткі відгуки на дії та використовуйте сповіщення для важливих повідомлень.

  • Забезпечте просту та інтуїтивну взаємодію для користувачів без особливих навичок.

  • Ставте перед собою завдання зрозумілими та легкими для виконання.

  • Враховуйте особливості платформ (iOS, Android).

  • Забезпечте адаптивність до різних розмірів екранів та сумісність з різними пристроями.

Ці пункти, та багато інших потрібні обов’язково бути враховані в прототипі мобільного додатку для того щоб він був корисним компанії та її клієнтам, зручним у використанні, виділяв серед конкурентів та генерував додатковий прибуток.

Залиште ваші данні,

і ми з вами зв'яжемося найближчим часом

Дякую!

  • Telegram
  • LinkedIn
  • YouTube
bottom of page